ssofiasand

Alla inlägg den 6 september 2010

Av sofia sand - 6 september 2010 23:19

idag så har jag ju lixom varit hos jocke då. kolla film och mös lite snått. sen blev det att kolla på lite sällskap, fyfan va hemskt! jag ska fan flytta här ifrån, från gruums. fyfan, stan skulle inte va fel :D nu ska jag iaf sova, för väl se om jocke hör av sig. för han verka inte dirket glad när jag skrev så vettefan asså.. men nej nu ska jag inte tänka påre utan sova!!! mums det

Av sofia sand - 6 september 2010 00:01

mohaha nu är jag glad igen! för en stund sen så cama jag med bejben, skitsöööt är han verkligen :) och helt go! så jag är på mycketmycketmycket bättre humör :D längtar verkligen tills jag får träffa han, har verkligenverkligen saknar honom, snuttiplutten ;) hoppas bara vi är själva imorgon, så vi kan myse mer. men nu ska jag sova, pusshej. hinner inte blogga imorgon innan jag åker till han :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som heter Sofia, är 15 år gammal. I den här bloggen ska ni få läsa om mitt liv och dagar. Men det blir nog inlägg med annat också. Så jag tycker ni ska följa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards