ssofiasand

Alla inlägg den 3 september 2010

Av sofia sand - 3 september 2010 19:26

hej, nu har jag inte bloggat på länge igen. men nu äre av enannan orsak. jag har helt enkelt inte orkat, eller haft något att skriva om :D mohaha! nej men funderar på att ta bort bloggen, men det är ändå så skönt att skriva av sig sina känslor och ah både jobbiga saker och bra saker.


uh har fått reda på att äckliga sletena personer snackar skit om mig åxå, fyfan! blir så sur på folk som snackar skit, om saker som inte ens är sant. och det roligaste är ju att dom ser ut som helvetet, haha! så di ska bara hålla käfta, tycker jag :) men det man inte vet om sig själv, vet alla andra. så äre i grums iaf. skulle kunna göra allt för att flytta typ till karlstad, eller ah vad som helst utom grums!!


ahmen iaf, fyfan vad jag saknar sötnos! kan ju fan inte tänka på någotannat typ ;/ och så får jag ju såklart inte träffa han på hela helgen, jävla skit. kommer ju dö snart. blir ju så glad i hans närhet och allt <3 så ah mår inte direkt bra just nu, men skitsamma. finns inget att göra åt ändå..

  

sleten bild? jaaaaaaaaaaaa! men hade fan ingenannan. och jag saknar mitt lååååååånga hår. fan för mig att jag klippte av allt typ ;'(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som heter Sofia, är 15 år gammal. I den här bloggen ska ni få läsa om mitt liv och dagar. Men det blir nog inlägg med annat också. Så jag tycker ni ska följa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards