ssofiasand

Alla inlägg den 4 september 2010

Av sofia sand - 4 september 2010 18:32

ah iaf jag köpte skor idag, inget speciellt med dom. så orkar inte lägga in bild faktiskt. och så fick jag en väst, som jag ska ha när det blir kallare..

och som vanligt så saknar jag joachim! ;/ jävla skit måste träffa han snart <3 skulle kunna göra allt för att få va med honom i någon timme! för jag saknar honom så enormt mycket ;( nu ska jag snart äta sen vetefan vad det blir vill in till stan, men orkar fan inte´. känns dom det inte är någon idé nu heller..

Av sofia sand - 4 september 2010 12:46

ah idag så blire nog att köpa skor om jag nu har lust att kolla på skor.. det blir som det blir, helt enkelt :) vet egentligen inte vad jag vill ha ens, fast det enda jag vet är att jag vill ha uteskor. blir väl typ såna jag har just nu, fast snyggere såklart ;) ska in med pappa också, rätt trevligt ändå. men nu ska jag nog typ sätta mig ute en stund, och vänta på fader :D pusshej, gör nog ett inlägg när jag kommer hem från stan (YY) vet vem, kanske blir en bild åxå ;)

Av sofia sand - 4 september 2010 01:16

Namn? Sofia
Födelseplats? karlstad BB
Bor? äckelgrums
Kommun? grums
Ögonfärg? blå
Hårfärg? mörkbrun/svart :D
Skostorlek? 37-38
Höger eller vänsterhänt? höger

STEG 2
Skor som du bar idag? några stygga
Dina svagheter? att bli sviken
Rädsla? att bli ensam eller sviken av någon man älskar

STEG 3
Första tanke när du vaknar?  ååååh, vad är klockan?!
När somnar du? när jag har lust och när jag är trött ;)

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola? cola
McDonalds eller Burger King? donken
Adidas eller Nike? båda
Lipton Ice Tea eller Nestea? inget av dom
Choklad eller vanilj? choklad ;D

STEG 5
Svär du? jo,
Sjunger du? självklart ;D
Röker du? fest
Gillar du skolan? nej
Tror du på dig själv? beror på när
Kommer du överens med dina föräldrar? ja, när jag sköter mig och är snäll :D

STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? ja
Rökt? ja
Shoppat? ja
Ätit en hel ask müsli? nej
Ätit sushi? nej
Stått på scen? nej
Skejta? nej
Bakat? ja
Stulit? nej
Kysst någon? ja
Kramat någon? ja
Haft sex? neop

STEG 7
Har du någonsin..
Blivit kallad hora? ja
Blivit nerslagen? nej,
Busringt någon? yes
Gjort något som du ångrade?  ångrar ingenting,
Fått IG i nått ämne eller på något prov?  ja,
Kastat en sten på nån ruta? nej

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? kim, sabrine, melanie
Hur vill du dö? vet inte,
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? min familj och en till
Antal piercings? ingen -.-'
Antal tatueringar? 
Hur många gånger har du varit med i tidningen?  1 gång

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? allt
Vad ska du göra i vinter? sova
Vad gör du efter gymnasiet? ingeaning
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja, eller norge
Vad händer till helgen?  ta det lugnt och sakna bejb
Vad vill du helst göra just nu? sova ;D

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?  ja
tittar du först på hos killar/tjejer? ansiktet sen personligheten
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? haha vet inte
är den perversaste person du känner?haha bra fråga.
Vilket landär bäst? SVERIGE såklart :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som heter Sofia, är 15 år gammal. I den här bloggen ska ni få läsa om mitt liv och dagar. Men det blir nog inlägg med annat också. Så jag tycker ni ska följa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards